vrijdag 14 maart 2014

Gebeurt hier nog iets?

Het lijkt er op van niet, maar niets is minder waar.

Er gaat wel degelijk wat gebeuren. Of dat ook hier zal zijn weet ik nog niet.

Op dit moment zit ik even in een heroriëntatiefase.
Misschien heeft het te maken met mijn tweede zwangerschap. Dan gaat toch alles weer veranderen en werken oude patronen niet meer. En misschien geldt dat dan ook wel op andere vlakken.

Wat ik in elk geval nog steeds graag wil is moeders inspireren om hun droom na te jagen. Of die droom nu thuisblijven met de kids of fulltime werken inhoudt of iets totaal anders... het maakt niet zo veel uit. Zo lang het maar jouw droom is.

Lange tijd dacht ik dat middelmatigheid de norm was. Je weet wel. Alles gaat goed. Je hebt redelijk leuk werk, een fijne partner, een mooi huis, leuke sociale contacten, je kinderen zijn gezond. Je hebt eigenlijk niets te klagen.

Maar toch.

Een echt WOW-gevoel krijg je ook niet van je leven. Het is wel prima zo. Het gevaar van de middelmatigheid.

Binnenkort geen middelmatigheid meer voor mij. Na mijn heroriëntatiefase horen jullie van me. En in de tussentijd ook vast nog wel.

Op de hoogte blijven? Schrijf je hier in, dan blijven we verbonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten