donderdag 27 maart 2014

Mama in spagaat wordt fabulous business mom?

Eind 2013 ben ik begonnen met deze blog, eerst via facebook en later ook op deze webpagina. Al eerder dat jaar was ik begonnen als zelfstandig marketing & communicatieadviseur en had ik een coachopleiding afgerond.

Ik hoor je denken "Fijn voor je, maar waar gaat dit naar toe...?"

Dat vraag ik mezelf dus ook af. Wat wil ik hier mee bereiken?

Voor mijn gevoel is er een belangrijke link tussen marketing en persoonlijke ontwikkeling. Het heeft te maken met wat jij verlangt van binnen en hoe je dat aan de buitenkant laat zien. Ik ben er ook achter dat het voor moeders wellicht nog een stukje moeilijker is om hun binnenkant te matchen met de buitenkant. 

Ik geloof dat het belangrijk is om in balans te zijn, om van buiten te laten zien wie jij van binnen bent. Ik ben ervan overtuigd dat alle mama's in spagaat fantastische werknemers of ondernemers zijn.

En daar ga ik mij de komende tijd mee bezig houden.

Wil je op de hoogte blijven van de lanceerdatum? 

Kijk dan gauw even op mijn lanceerpagina.en schrijf je in zodat jij de eerste bent die transformeert van mama in spagaat naar fabulous business mom!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten